Hrvatska Mensa / Mensa Croatia

  • Povećaj slova
  • Resetiraj
  • Smanji slova
Info: Vaš web preglednik ne prihvaća cookies. Trebate uključiti cookies ako želite proizvode staviti u košaricu i kupiti ih.
E-mail
Knjige arrow Arijana Plahutar - Što veseli malog Tigra?
IQ djeteta - briga roditeljaTestiranje inteligencije

Arijana Plahutar - Što veseli malog Tigra?
Pogledajte sliku u punoj veličini


Arijana Plahutar - Što veseli malog Tigra?

Cijena po jedinici (komad): 219,00 Kn

Postavi pitanje o ovom proizvodu

Poštovani odgojitelji, učitelji i roditelji,
pred Vama je nova knjiga, metodički priručnik s više od 350 atraktivnih igara za djecu predškolske i
rane školske dobi. Priručnik nudi aktivnosti za poticanje spoznajnog razvoja djeteta prema
načelima NTC-ova sustava učenja, koje su nastale u neposrednom radu s djecom u dječjem vrtiću.

SAŽETAK
Čovjekov spoznajni razvoj najintenzivniji je u ranom djetinjstvu, a ovisi o povoljnim (optimalnim)
utjecajima djetetove neposredne okoline. Suvremena znanstvena istraživanja razvoja mozga
potvrđuju da intelektualni (spoznajni) razvoj pojedinca ovisi o razvijenosti sinapsi u kori velikoga
mozga, tj. razgranatosti veza između moždanih stanica te da gustoća sinapsi ovisi o motoričkim
aktivnostima te uporabi prstiju, oka i govora pojedinca u njegovu predškolskom i ranom školskom
uzrastu. Međutim, djetinjstvo današnje djece mijenja se pod brzim tehnološkim razvojem
suvremenoga društva: suvremene igre i igračke ne pružaju potrebne stimulacije za one sinapse koje
su neposredno važne za djetetov spoznajni razvoj. NTC-ov sustav učenja pokušava odgovoriti na
pitanja o posljedicama nedovoljne stimulacije sinapsi te ponuditi one aktivnosti i sadržaje koji će
povoljno utjecati na djetetov spoznajni razvoj.
NTC-ov sustav učenja također propituje i uspješnost dosadašnjega, najčešće reproduktivnog
načina učenja, koje djecu opterećuje, a ne osigurava razvijanje funkcionalnog znanja. Učinkovitije je
asocijativno učenje koje je mozgu prirodnije i jednostavnije, jer podjednako potiče rad lijeve i desne
polutke mozga te lakše postiže transfer naučenoga znanja, što je preduvjet postizanja funkcionalnog
znanja.
Osmišljavanje igara prema načelima NTC-ova sustava učenja kreativan je zadatak koji
ponekad (najčešće u drugoj i trećoj fazi programa) zahtijeva i timski pristup. Primjeri igara navedeni u
ovom priručniku osmišljeni su u Dječjem vrtiću „Hrvatski Leskovac“, u kojem se NTC-ov sustav učenja
provodi od 2010. godine. Aktivnosti su selektirane prema uzrastu djece, a obuhvaćaju igre kojima se
neposredno stimulira razvoj sinapsi u kori velikoga mozga, aktivnosti za razvoj asocijativnog mišljenja
te aktivnosti za poticanje razvoja funkcionalnog razmišljanja i zaključivanja.
U provođenju pozitivnih intencija NTC-ova sustava učenja izuzetno je važna suradnja s
roditeljima predškolskoga djeteta budući da se veliki dio dječje igre realizira u krugu obitelji.
Sustavnim informiranjem i educiranjem o važnosti rane stimulacije osvijestit ćemo roditeljima
njihovu ulogu u osiguravanju povoljnih uvjeta rasta i razvoja djeteta, a njihovim neposrednim i
aktivnim uključivanjem u odgojno-obrazovni proces temeljen na načelima NTC-a potaknut ćemo ih na
kreiranje optimalnih poticaja za spoznajni razvoj njihova djeteta.
Dostupnost

Obično stiže za:

7-14 dana po uplati





Baner
Knjige Pokloni Usluge

Lista svih proizvoda
Košarica
Vaša košarica trenutno je prazna.